z dnia 30 grudnia 2003 r.
w
sprawie: zmiany budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na rok 2003.
Na
podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt
9 lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.
U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) i art. 110
ust. 1 i 2 oraz
art. 124 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 ust.
3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148 ze zmianami) oraz art. 406
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 ze zmianami) Rada Miejska uchwala:
§ 1
W uchwale Nr III / 18 / 2002 Rady
Miejskiej z dnia 12 grudnia 2002 roku w sprawie budżetu Miasta i Gminy Pleszew
na rok 2003, zmienionej uchwałą Nr V / 24 / 2003 Rady Miejskiej z dnia 20
lutego 2003 roku w sprawie zmiany
budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na rok 2003, zmienionej
Zarządzeniem Nr 61 / IV / 2003 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 31 marca 2003
roku w sprawie zmiany
budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na rok 2003, zmienionej
uchwałą Nr X / 46 / 2003 Rady Miejskiej z dnia 30 czerwca 2003 roku w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Miasta i
Gminy Pleszew na rok 2003, zmienionej Zarządzeniem Nr 103 / IV / 2003
Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 30 czerwca 2003 roku w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Miasta i
Gminy Pleszew na rok 2003, zmienionej uchwałą Nr XI / 60 / 2003 Rady
Miejskiej z dnia 19 sierpnia 2003 roku w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na
rok 2003, zmienionej Zarządzeniem Nr 130 / IV / 2003 Burmistrza Miasta i Gminy
z dnia 29 września 2003 roku w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na
rok 2003, zmienionej uchwałą Nr XIII /68/ 2003 Rady Miejskiej z dnia 30
października 2003 roku w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na rok
2003, zmienionej uchwałą Nr XIV / 74 /2003 Rady Miejskiej z dnia 20
listopada 2003 roku w sprawie zmiany
budżetu i w budżecie Miasta i Gminy Pleszew na rok
2003, wprowadza się następujące zmiany:
„Uchwala się
dochody budżetu Miasta i Gminy na rok 2003 w wysokości 40.901.818 zł
w tym:
-
dotacja celowa na
zadania bieżące ustawowo zlecone w wysokości 4.278.932 zł,
-
dotacja celowa na
zadania inwestycyjne ustawowo zlecone w wysokości 290.045 zł,
-
dotacja celowa
otrzymana z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień
między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 443.710 zł,
-
dotacja celowa
otrzymana z gminy na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między
jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 3.200 zł,
-
dotacja celowa
otrzymana z gminy na inwestycje realizowane na podstawie porozumień między
jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 122.570 zł,
-
dotacja otrzymana z
funduszy celowych na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji w kwocie 153.300 zł.,
-
dotacja otrzymana z
funduszy celowych na dofinansowanie kosztów realizacji zadań bieżących w kwocie
201.173 zł.,
zgodnie z
załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.”
Załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie określone
załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
„Uchwala się
wydatki budżetu Miasta i Gminy na rok 2003 w wysokości 46.149.733 zł
w
tym:
-
wydatki
na zadania bieżące ustawowo zlecone w wysokości 4.278.932 zł,
-
wydatki
na inwestycje ustawowo zlecone w kwocie 290.045
zł,
-
wydatki na zadania
bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu
terytorialnego (z powiatem) w kwocie 443.710
zł,
-
wydatki na zadania
bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu
terytorialnego (z gminami) w kwocie 3.200
zł,
-
wydatki na zadania
inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu
terytorialnego (z gminami) w kwocie 122.570
zł,
-
wydatki
na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji z funduszy celowych w kwocie 153.300 zł,
-
wydatki
na dofinansowanie kosztów realizacji zadań bieżących z funduszy celowych w
kwocie 201.173 zł,
zgodnie
z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.”
Załącznik nr 2 otrzymuje brzmienie określone
załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.
„Deficyt
budżetu Miasta i Gminy wynosi: 5.247.915
zł.
Źródłem
pokrycia będą zaciągnięte pożyczki, kredyty udzielone na rynku krajowym oraz
spłata udzielonej z budżetu pożyczki zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej
uchwały.”
Załącznik nr 3 otrzymuje brzmienie określone
załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
„Ustala się
wykaz inwestycji gminnych realizowanych w roku budżetowym oraz wysokość
nakładów inwestycyjnych na poszczególne zadania w wysokości: 6.972.276 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.”
Załącznik nr 4
otrzymuje brzmienie określone załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.
„Określa się
plan przychodów i wydatków środków specjalnych zgodnie z załącznikiem nr 6 do
niniejszej uchwały.”
Załącznik nr 6
otrzymuje brzmienie określone załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
„Określa się
plan przychodów i wydatków gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki
wodnej zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.”
Załącznik nr 7
otrzymuje brzmienie określone załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały.
„Uchwala się
plan wydatków na obsługę długu publicznego w wysokości 653.805 zł.”
„Upoważnia się
Burmistrza Miasta i Gminy do udzielenia z budżetu pożyczek do kwoty 849.603 zł.”
„Upoważnia się
Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągania długu do kwoty 6.526.596 zł
oraz do spłaty zobowiązań w wysokości 691.578
zł.”
„Uchwala się
dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz
wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i
rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 345.000 zł.”
„Uchwala się
wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie z załącznikiem nr 8 do
niniejszej uchwały”. Załącznik nr 8 otrzymuje brzmienie określone załącznikiem
nr 7 do niniejszej uchwały.
§ 2
Wykonanie
uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Pleszew.
§ 3
Uchwała
wchodzi w życie z dniem podjęcia.