Wystąpienie pokontrolne WK-0911/21/2019 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 18 listopada 2019 o wynikach kompleksowej kontroli gospodarki finansowej.
Wystąpienie pokontrolne NIK KGP.410.004.11.2019 P/19/14 dotyczące lokalnego bezpieczeństwa energetycznego.
Informacja pokontrolna z kontroli przeprowadzonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotyczącej Umowy dofinansowywanej ze środków krajowych.
Wystąpienie pokontrolne NIK LPO.410.029.04.2018 P/18/064 dotyczące funkcjonowania budżetów partycypacyjnych.
Protokół z kontroli Straży Miejskiej w Pleszewie z dnia 4 lipca 2018
Wystąpienie pokontrolne NIK LPO.410.008.02.2018 z dnia 8 czerwca 2018 obejmujące realizację "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019".
Protokół kontroli problemowej wykonywania zadań obronnych nr ZK-VI.431.26.2017.6 z dnia 31.05.2017.
Protokół kontroli nr KAL 92/2017 przeprowadzonej na wniosek RDOŚ w Poznaniu dotyczącej przestrzegania wymagań w zakresie postępowania z odpadami, w tym z odpadami niebezpiecznymi.
Wystąpienie pokontrolne NIK LPO.410.001.12.2017 z dnia 29 marca 2017 r. obejmujące wykonanie budżetu państwa w 2016 r.
Protokoły pokontrolne i inne dokumenty RIO dostępne są pod poniższym linkiem:
Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonych na podstawie planu kontroli na rok 2015.
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Raport z czynności kontrolnych Nr UM15/321/0434/14 Program rozwouju obszarów wiejskich na lata 2007-2013
Raport z czynności kontrolnych Nr UM15/321/0613/15 Program rozwouju obszarów wiejskich na lata 2007-2013
Raport z czynności kontrolnych Nr UM15/413/0042/15 Program rozwouju obszarów wiejskich na lata 2007-2013
Raport z czynności kontrolnych Nr UM15/413/0050/15 Program rozwouju obszarów wiejskich na lata 2007-2013
Protokół z UKS30W2E.7112.12.1.2015.8 z czynności audytowych w zakresie projektu "Diagnoza jakości usług Publicznych na Ziemi Pleszewskiej "
Wystąpienie pokontrolne FB-V.431.42.2015.1
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Informacja pokontrolna Nr 20/2015 z planowanej kontroli na miejscu "Regionalne Centrum Seniora w Pleszewie - etap I dokumentacja techniczna"
Pobierz tekst informcji - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Wojewody PS.Ka.431.3.2013.4 z dnia 27-03-2013r. po kontroli kompleksowej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pleszewie.
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Protokół kontroli Archiwum Zakładowego Urzędu Stanu Cywilnego w Pleszewie w dniu 31-12-2012.
Wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli LPO-4100-01-06/2012 z dnia 13 kwietnia 2012r po kontroli obejmującej realizację zadań pracodawcy w odniesieniu do pracowników jednostek samorządu terytorialnego.
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Wojewody Wielkopolskiego z dnia 30-10-2012 po kontroli przeprowadzonej w III kwartale br. w Urzędzie Miasta i Gminy Pleszew.
Projekt wystąpienia pokontrolnego KN-I.431.1.15.2012.12 z kontroli skarg i wniosków
Wystąpienie pokontrolne PIP z dnia 18-05-2012 po kontroli przeprowadzonej w dniach 12,15-05-2012r.
pobierz teskt nakazu - format pdf
Nakaz PIP z dnia 18-05-2012 po kontroli przeprowadzonej w dniach 12,15-05-2012r.
pobierz teskt nakazu - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli LPO-4100-01-06/2012 z dnia 13 kwietnia 2012r po kontroli obejmującej "kontrolę powiązań budżetu Miasta i Gminy Pleszew z budżetem państwa w zakresie wybranych dochodów i wydatków w 2011r"
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Protokół z kontroli NIK z dnia 21-03-2012 z kontroli Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pleszewie.
Protokół FB.Ka-7.Ka-8.V.341-84/11 kontroli problemowej przeprowadzonej w Urzędzie Miasta i Gminy Pleszew w zakresie wykorzystania dotacji celowych udzielonych z budżetu państwa oraz realizacji i sposobu windykacji dochodów związanych z realizacja zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w 2010r.
Wystąpienie pokontrolne Wojewody PS.Ka-4.431-6/11 z dnia 20-05-2011r. po kontroli obejmującej wyjaśnienie skargi dotyczącej nieterminowego załatwienia sprawy.
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Wojewody PS.VI-2.431-1/11 z dnia 18-05-2011r. dotyczące kontroli wykorzystania i rozliczenia dotacji na zadanie polegające na renowacji pomnika na mogile ofiar pomordowanych przez terror hitlerowski.
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Protokół z 25-03-2011r z kontroli w Urzędzie Miasta i Gminy Pleszew - wykorzystanie i rozliczenie doatcji celowej przyznanej na dofinasowanie remontu i renowacji pomika na mogile Ofiar Pomodowanych przez terror hitlerowski
Pobierz tekst protokołu - format pdf
Protokół z kontroli problemowej przeprowadzonej w Urzędzie Miasta i Gminy Pleszew w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji na realizację programu wieloletniego "Pomoc państwa w zakresie dożywiania"
Pobierz tekst protokołu - format pdf
Pobierz tekst załącznika - format pdf
Wystąpienie pokontrolne WK0913/7/2010 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wynikach doraźnej kontroli gospodarki finansowej w zakresie wydatków na badania ankietowe zlecone przez Miasto i Gmine Pleszew w okresie od 2007r. do dnia 24-08-2010.
pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Protokół z kontroli doraźnej RIO z dnia 26-08-2010 w zakresie wydatków na badania ankietowe zlecone przez Gminę w okresie od roku 2007 do chwili kontroli
Pobierz tekst protokołu - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli LPO-4101-01/2010
Pobierz tekst wystąpienia - format pdf
Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli LPO-4101-01/2010
Pobierz tekst odpowiedzi - format pdf
Protokół z kontroli NIK z dnia 2010-07-14.
Pobierz tekst protokołu - format pdf
Protokół z dnia 30-05-2010r z kontroli projektu pn "Budowa nowej ulicy na odcinku Kaliska Piaski w Pleszewie"
Pobierz dokumentu - format pdf
Protokół z dn. 26-05-2010r. z kontroli prawidłowości prowadzenia ewidencji działalności gospodarczej
Protokół z dn. 30-04-2010r. z kontroli projektu pn "Budowa boisk wraz z zapleczem przy ZSP Nr 3 w Pleszewie"
Pobierz dokumentu - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Wojewody Wielkopolskiego FE.VI-8.70126/10
Pobierz teskt wystąienia - format pdf
Protokół DOW-II-1/0910-2/SPO/52/08 z kontroli w miejscu realizacji projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w zakresie działąnia 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego.
Pobierz tekst protokołu - format pdf
Protokół z dn 15-09-2010r z kontroli warunków pracy i ocena narażenia zawodowego pracowników na działanie szkodliwych czynników biologicznych w UMiG Pleszew
Pobierz tekst protokołu - format pdf
Wystąpienie pokontrolne Wojewody Wielkopolskiego NK.II.0932-23.3/07
Pobierz teskt wystąienia - format pdf
Miasto i Gmina Pleszew
ul. Rynek 1
63-300 Pleszew
tel: +48 62 7428 300
fax: + 48 62 7428 301
NIP: 608-00-74-221
REGON: 250855297
Urząd Miasta i Gminy Pleszew
ul. Rynek 1
63-300 Pleszew
tel: +48 62 7428 300
fax: + 48 62 7428 301
NIP: 617-00-07-613
REGON: 000524602
email: sekretariat@pleszew.pl
Skrzynka EPUAP: /j08cq8m3td/SkrytkaESP
Dane teleadresowe
Biuro Obsługi Interesanta | +48 62 7428 300 | pokój nr 001 |
Sprawy Obywatelskie | +48 62 7428 314 +48 62 7428 315 |
pokój nr 002 |
Ewidencja ludności | +48 62 7428 317 | pokój nr 002 |
Referat Podatków i Opłat Lokalnych | +48 62 7428 327 | pokój nr 006 |
Sprawy Stanu Cywilnego | +48 62 7428 332 | pokój nr 008 |
Sekretariat Burmistrza | +48 62 7428 310 | pokój nr 103 |
Biuro Prasowe | +48 62 7428 304 | pokój nr 108 |
Referat Informatyki | +48 62 7428 356 | Pokój nr 108 |
Wydział Rozwoju i Analiz | +48 62 7428 341 | pokój nr 110 |
Wydział Gospodarki Komunalnej | +48 62 7428 343 | pokój nr 111 |
Wydział Inwestycyjny | +48 62 7428 350 | pokój nr 118 |
Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych | +48 62 7428 306 | pokój nr 201 |
Koordynator do Spraw Dostępności
|
+48 62 7428 306 +48 694 488 009 mklak@pleszew.pl |
pokój nr 201 |
Referat Windykacji | +48 62 7428 305 | pokój nr 203 |
Biuro Rady Miejskiej | +48 62 7428 307 | pokój nr 204 |
Wydział Finansowy | +48 62 7428 325 | pokój nr 207 |
Wydział Edukacji | +48 62 7428 311 | pokój nr 212 |
Inspektor Ochrony Danych | +48 62 7428 316 | pokój nr 213a |
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego | +48 62 7428 352 | pokój nr 304 |
Straż Miejska | +48 62 7428 333 | Plac Kościelny 1, pokój nr 1 |
Wydział Ochrony Środowiska | +48 62 5801 188 | Plac Kościelny 1, pokój nr 2 |
Referat Gospodarki Odpadami | +48 62 5801 180 | ul. Polna 71 |
Burzmistrz oraz osoby sprawujące funkcje
Arkadiusz Ptak | Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew |
Andrzej Jędruszek | I Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew |
Izabela Świątek | II Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew |
Ewa Świątek | Sekretarz Miasta i Gminy Pleszew |
Agnieszka Baurycza | Skarbnik Miasta i Gminy Pleszew |
Kierownicy Wydziałów i Referatów Urzędu Miasta i Gminy Pleszew
Paulina Kwaśniewska | Kierownik Wydziału Inwestycyjnego |
Roman Łukasik | Kierownik Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego |
Anna Skibińska | Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej |
Andrzej Liskowski | Kierownik Wydziału Rozwoju i Analiz |
Małgorzata Klak | Kierownik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych Koordynator do Spraw Dostępności |
Ilona Błaszczyk | Kierownik Wydziału Edukacji |
Hanna Nawrot | Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Spraw Obywatelskich |
Zbigniew Duszczak | Komendant Straży Miejskiej |
Katarzyna Matusiak-Marecka | Kierownik Wydziału Finansowego |
Violetta Skrzypczak | Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych |
Anna Bogacz | Kierownik Biura Prasowego |
Anna Wojtaszek | Kierownik Referatu Windykacji |
Angelika Sołtysiak | Kierownik Referatu Gospodarki Odpadami |
Marta Chrzanowska | Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska |
Michał Stempniewicz | Kierownik Referatu Informatyki |
Kierownicy, dyrektorzy oraz prezesi jednostek organizacyjnych i spółek Miasta i Gminy Pleszew
Adam Staszak | Dyrektor Muzeum Regionalnego |
Przemysław Marciniak | Dyrektor Domu Kultury |
Łukasz Ratajczyk | Prezes Sport Pleszew Sp z o.o. |
Dominika Frencel | Dyrektor Centrum Usług Społecznych |
Grzegorz Knappe | Prezes Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. |
Artur Stańczyk | Prezes Pleszewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. |
Numery rachunków bankowych
40 8407 0003 0007 1000 2000 0413 |
|
UWAGA: Wpłacając za granicą należy wskazać konto: GBW CPL PP PL40 8407 0003 0007 1000 2000 0413 |
|
08 8407 0003 0007 1000 2000 0504 |
Osoby fizyczne - podatki:
|
UWAGA: Podatnikom (osobom fizycznym) nadano indywidualne numery rachunków, na które zobowiązani są dokonywać wpłat (numer rachunku znajduje się w decyzji ustalającej wymiar podatku na dany rok) |
|
66 8407 0003 0007 1000 2000 0818 |
Osoby prawne - podatki:
|
39 8407 0003 0007 1000 2000 0819 |
Osoby fizyczne i prawne - podatek od środków transportowych |
UWAGA: Obowiązują indywidualne numery rachunków, na które należy dokonywać wpłat (numer rachunku znajduje się na potwierdzeniu złożenia deklaracji) |
|
04 8407 0003 0007 1000 2000 0770 | Opłaty związane ze strefą płatnego parkowania - abonamenty, mandaty itp. |
86 8407 0003 0007 1000 2000 0458 |
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
UWAGA: Obowiązują indywidualne numery rachunków, na które należy dokonywać wpłat (numer rachunku znajduje się na potwierdzeniu złożenia deklaracji) |
|
78 8407 0003 0011 0011 2000 0001 |
|
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Pleszew z siedzibą przy ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew, tel.: 62 742 83 00.
W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych administratora pod adresem mail: iod@pleszew.pl, funkcję IOD pełni Pan Mariusz Szymczak.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO) w szczególności realizacji zadań wynikających z ustawy o samorządzie gminnym i innych przepisów powszechnie obowiązujących, jakie mają zastosowanie dla jednostek samorządu terytorialnego, do wykonania umowy lub za zgodą osoby której dane dotyczą w zależności od rodzaju sprawy a także zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Panią/Pana zgoda.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Niekiedy natomiast ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania określonych czynności.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące usługi w imieniu i na rzecz administratora a także mogą być upublicznione w Biuletynie Informacji Publicznej Administratora.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, a po tym czasie przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, a w określonych prawnie przypadkach również prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych oraz prawo do sprzeciwu do przetwarzania, przy czym przysługują one jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Realizacja powyższych uprawnień musi być zgodna z przepisami prawa na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych.
W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z obowiązującym prawem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Pani/Pana i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
1. Podstawy
1.1. Niniejszy dokument stanowi opis Polityki Prywatności zawartej na stronie internetowej pod adresem bip.pleszew.pl, której administratorem jest Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, ul. Rynek 1, 63-300 Pleszew (zwany dalej "UMiG").
1.2. Celem Polityki jest określenie zasady, sposobu przetwarzania oraz wykorzystywania danych i informacji pochodzących od użytkowników strony internetowej, a także zawiera informacje dotyczące uprawnień osób fizycznych w odniesieniu do udostępnionych przez nich danych osobowych.
1.3. Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki. Wchodząc na tę stronę lub korzystając z niej i przesyłając nam jakichkolwiek dane osobowe użytkownik akceptuje warunki niniejszej Polityki Prywatności.
1.4. Prosimy o zwrócenie uwagi, że opuszczając niniejszą stronę (np. przechodząc za pomocą linku na stronę znajdującą się w innej domenie), użytkownik przechodzi w obszar, gdzie nie obowiązuje niniejsza Polityka Prywatności. UMiG nie ponosi odpowiedzialności za zasady polityki prywatności obowiązujące na stronach obsługiwanych przez inne podmioty.
2. Zasady ochrony danych osobowych
UMiG jest administratorem danych osobowych podawanych przez użytkowników na stronie obsługiwanej przez UMiG. UMiG dokłada szczególnej staranności, aby wszelkie dane osobowe były przetwarzane zgodnie z celem, dla których zostały zebrane i wykorzystywane stosownie do zakresu udzielonych zezwoleń (zgód) oraz obszarów przetwarzania dozwolonych prawem.
3. Cel przetwarzania danych osobowych
3.1. Każda osoba przekazująca UMiG dane osobowe za pośrednictwem formularzy zamieszczonych na stronie internetowej jest informowana o konkretnym celu w jakim dane te są przetwarzane oraz podstawie prawnej przetwarzania.
3.2. UMiG wykorzystuje dane osobowe wyłącznie we wskazanych celach. W szczególności:
a) w przypadku wyrażenia zgody na kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego w celu kontaktu pracownika UMiG w związku z usługami UMiG.
b) w przypadku zainteresowania podjęciem pracy w UMiG.
3.3. Państwa dane osobowe przetwarzane na podstawie udzielonej zgody będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia lub ustania celu dla jakiego dane zostały zgromadzone. Udzielona zgoda może być w każdym czasie cofnięta bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane przetwarzane w związku z zawarciem i realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie dłużej jednak niż do upływu terminu, w którym UMiG może dochodzić roszczeń związanych z zawartą umową, chyba, że z ustawy o rachunkowości wynika dłuższy okres.
4. Bezpieczeństwo i przechowywanie informacji
4.1. UMiG zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym i organizacyjnym, mającym na celu zapobieżenie bezprawnemu przetwarzaniu danych oraz ich przypadkowej utracie, zniszczeniu oraz uszkodzeniu.
4.2. UMiG dokłada szczególnej staranności, żeby informacje osobowe były:
5. Pozyskiwanie danych
5.1. Gromadząc jakiekolwiek dane osobowe UMiG zapisuje skąd po raz pierwszy zostały one pozyskane.
5.2. Dane osobowe są pozyskiwane poprzez:
6. Prawa użytkownika
6.1. UMiG respektuje przysługujące każdej osobie uprawnienia związane z przetwarzaniem jej danych osobowych. W szczególności każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
a) uzyskania informacji o przetwarzaniu jej danych osobowych,
b) prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, uzupełnienia i zmiany,
c) prawo do usunięcia danych ("prawo do bycia zapomnianym"),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do przenoszenia danych,
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych w usprawiedliwionych celach UMiG jako administratora danych, w tym marketingu bezpośredniego jego produktów i usług oraz profilowania, a także prawo do niepodlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
6.2. UMiG zastrzega, że w przypadku braku możliwości bezwzględnej identyfikacji osoby, na przykład w związku z zakresem podanych przez nią danych, może odmówić podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą informując o tym tą osobę, chyba że, osoba ta dostarczy dodatkowych informacji pozwalających ją zidentyfikować.
6.3. UMiG informuje, że nie ma on obowiązku usunięcia danych ("prawa do bycia zapomnianym") w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do:
a) korzystania z praw i wolności wypowiedzi i informacji,
b) wywiązania się z prawnego obowiązku przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa polskiego lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
c) celów archiwalnych w interesie publicznym, celów badań naukowych lub historycznych lub celów statystycznych,
d) do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6.5. W razie wniesienia przez Użytkownika sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania w celach marketingowych, profilowania lub wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych, sprzeciw jest uwzględniany. Administrator danych może jednak pozostawić w zbiorze dane identyfikujące osobę fizyczną wyłącznie w celu uniknięcia ponownego wykorzystania danych tej osoby w celach objętych sprzeciwem.
6.6. Użytkownik może skorzystać z prawa do informacji i dostępu do danych, nie częściej niż raz na 6 miesięcy. Na wniosek osoby, której dane dotyczą, administrator danych jest obowiązany, w terminie 30 dni, udzielić koniecznych informacji.
7. Zakres udostępniania danych o użytkownikach
UMiG oświadcza, że nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych do przetwarzania danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba, że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, albo też na żądanie uprawnionych na podstawie ustawy organów państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań lub działań związanych z bezpieczeństwem lub obronnością, dla określonych prawem zadań realizowanych dla dobra publicznego, gdy jest to niezbędne do wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów UMiG.
8. Zmiany dotyczące polityki prywatności
Na zmiany w polityce ochrony prywatności UMiG mogą mieć wpływ zmiany w sferze ustawodawczej w zakresie ochrony danych osobowych, a także inne czynniki. O wszelkich zmianach klienci i użytkownicy zostaną bezzwłocznie poinformowani na stronie internetowej UMiG. W przypadku zmiany obowiązującej Polityki Prywatności wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.
9. Prawo do skargi
W każdym przypadku uznania, że jej prawa wynikające z przepisów prawa i niniejszej polityki prywatności są naruszane, osobie fizycznej przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kodeks Etyki Pracowników Samorządowych - pobierz tekst dokumentu (format pdf)
Zarządzenie Nr 35/VIII/2023 Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew z dnia 1 marca 2023 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie