KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY:
III. OPŁATY: IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW |
KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. wniosek do Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew; 2. dokumenty potwierdzające uzyskiwane dochody wnioskodawcy i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym; 3. inne dokumenty wymagane w toku rozpatrywania sprawy;
III. OPŁATY:
IV. TERMIN
ZAŁATWIENIA SPRAWY:
V. JEDNOSTKA
ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: Od decyzji służy odwołanie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu w terminie 14 dni. VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW |
KARTA INFORMACYJNA |
UDZIELENIE POMOCY DE MINIMIS W FORMIE ODROCZENIA LUB ROZŁOŻENIA NA RATY PODATKU I/LUB ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ, UMORZENIA ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH, ODSETEK ZA ZWŁOKĘ (podatek od środków transportowych) |
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. wniosek do Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew; 2. wniosek o udzielenie pomocy de minimis (druk do pobrania na miejscu); 3. kopie zaświadczeń lub decyzji o uzyskanej pomocy publicznej (z 2 lat poprzedzających rok złożenia wniosku oraz z roku bieżącego) lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy; 4. dokumenty potwierdzające uzyskiwane dochody beneficjenta pomocy (sprawozdania finansowe, bilanse); 5. inne dokumenty wymagane w toku rozpatrywania sprawy;
III. OPŁATY:
IV. TERMIN
ZAŁATWIENIA SPRAWY:
V. JEDNOSTKA
ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: Od decyzji służy odwołanie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu w terminie 14 dni. VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW |
KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY:
III. OPŁATY: IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW |
KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY:
III. OPŁATY: IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW |
KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY: Deklaracje składane w terminie do dnia 15 stycznia na dany rok podatkowy lub w terminie14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku rolnego i leśnego. Deklaracje składane w terminie do dnia 31 stycznia na dany rok podatkowy lub w terminie14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości.
III. OPŁATY: - IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Osoby prawne wpłacają obliczony w deklaracji podatek od nieruchomości - bez wezwania - na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Pleszew, w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminie do dnia 15 każdego miesiąca, a za styczeń do dnia 31 stycznia. Osoby prawne wpłacają obliczony w deklaracji podatek rolny - bez wezwania - na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Pleszew, w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września, 15 listopada. Osoby prawne wpłacają obliczony w deklaracji podatek leśny - bez wezwania - na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Pleszew, w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminie do dnia 15 każdego miesiąca.
V. JEDNOSTKA
ODPOWIEDZIALNA:
VI. TRYB
ODWOŁAWCZY: -
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW
|
KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY: Informacje składane w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości, rolnym, leśnym lub zaistnienia zmian mających wpływ na wysokość podatku III. OPŁATY: IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Decyzję wydaje się w ciągu miesiąca; w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Podatek jest płatny w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego lub w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji podatkowej.
V. JEDNOSTKA
ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew. Odwołanie winno zawierać zarzuty przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW
|
KARTA INFORMACYJNA |
ZAŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU W EWIDENCJI PODATKOWEJ (powierzchnia gospodarstwa rolnego) |
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. wniosek do Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew o wydanie zaświadczenia; 2. potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej; III. OPŁATY:
IV. TERMIN
ZAŁATWIENIA SPRAWY:
V. JEDNOSTKA
ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE IX. ODNOŚNIKI DO INNYCH DOKUMENTÓW |
KARTA INFORMACYJNA |
|
I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY:
III. OPŁATY: IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: VI. TRYB ODWOŁAWCZY: VII. UWAGI:
VIII. FORMULARZE Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości. - format pdf |