Na podstawie art. 36 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 735 t.j.) Burmistrz Miasta i Gminy Pleszew zawiadamia, że sprawa dotycząca wydania decyzji środowiskowej z wniosku p. CEPV 11 Sp. z o.o., ul. Kolska Szosa 1, 62-700 Turek, dla przedsięwzięcia pn "Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 21 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ew. 92/3, 92/4, 93, 94, 95/1, 95/2, 96/1 obręb Janków, gmina Pleszew" powiat pleszewski, województwo wielkopolskie, nie zostanie załatwiona w terminie przewidzianym w art. 35 Kpa oraz art. 77 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2021.247 ze zm.)
Powyższe jest związane z wydłużeniem terminów wydania opinii przez organy współopiniujace.
Termin załatwienia sprawy wyznaczam do dnia 16.08.2021 r.