Nabór wniosków lata 2025-2026 nabór od 16 czerwca 2025 r.

WNIOSKI WRAZ Z WYMAGANYMI ZAŁĄCZNIKAMI NALEŻY SKŁADAĆ w Urzędzie Miasta i Gminy Pleszew, Wydział Ochrony Środowiska, ul. Pl. Kościelny 1, 63-300 Pleszew, pok. nr 2.

Wzór wniosku o dofinansowanie na zbieranie, transport i utylizacje wraz z wymaganymi dokumentami jest dostępny w załączeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Wydziale Ochrony Środowiska lub pod nr tel. 62 580 11 88, 62 580 11 89.

Załączniki

  1. wniosek na usuwanie azbestu z gospodarstw rolnych
  2. oświadczenie o pomocy de minimis
  3. Formularz informacji składanych przez podmioty ubiegające się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołóstwie.
  4. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  5. Regulamin realizacji zadania p.n. "Usuwanie azbestu z terenu powiatu pleszewskiego w latach 2025-2026"
  6. Informacja RODO