I. PODSTAWA PRAWNA:
II. WYMAGANE DOKUMENTY:
- wniosek strony,
- dokument własności (akt notarialny, odpis zupełny z KW lub inny) potwierdzający fakt posiadania lub prowadzenia gospodarstwa rolnego.
III. OPŁATY:
Od wydanego zaświadczenia pobiera się opłatę skarbową w wys. 5,00 zł za wniosek + 0,50 zł. za każdy załącznik + 11,00 zł. za zaświadczenie.
IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Udzielenie odpowiedzi wnioskodawcy w terminie jednego miesiąca od złożenia wniosku.
V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
VII. UWAGI:
- Sprawy załatwia się w UMiG ul. Rynek 1 w pokoju nr 118.
- Załatwienie sprawy polega na przeanalizowaniu przedłożonych dokumentów i prowadzonej w tut.Urzędzie ewidencji oraz wydaniu lub odmowie wydania stosownego zaświadczenia
VIII. FORMULARZE
|