Uchwała Rady Miejskiej nr V/24/2003 Rady Miejskiej w Pleszewiez dnia 20 lutego 2003 r.

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) i art. 110 ust. 1 i 2 oraz art. 124 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 155 poz. 1014 ze zmianami) oraz art. 420 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 ze zmianami) Rada Miejska uchwala:
 
§ 1
 
W uchwale Nr III / 18 / 2002 Rady Miejskiej z dnia 12 grudnia 2002 roku w sprawie budżetu Miasta i Gminy Pleszew na rok 2003, wprowadza się następujące zmiany:
 
  1. § 1 otrzymuje brzmienie:
"Uchwala się dochody budżetu Miasta i Gminy na rok 2003 w wysokości 38.329.886 zł
w tym:
-   dotacja celowa na zadania bieżące ustawowo zlecone w wysokości 3.890.475 zł,
-   dotacja celowa otrzymana z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 323.875 zł,
-   dotacja celowa otrzymana z gminy na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 8.800 zł,
-   dotacja otrzymana z funduszy celowych na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji w kwocie 100.000 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały."
 
  1. § 2 otrzymuje brzmienie:
"Uchwala się wydatki budżetu Miasta i Gminy na rok 2003 w wysokości  45.346.953 zł
 
w tym:
-    wydatki na zadania bieżące ustawowo zlecone w wysokości 3.890.475 zł,
-    wydatki na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego (z powiatem) w kwocie 323.875 zł,
-    wydatki na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego (z gminami) w kwocie 8.800 zł,
-    wydatki na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji z funduszy celowych w kwocie 100.000 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały."
 
  1. § 3 otrzymuje brzmienie:
"Deficyt budżetu Miasta i Gminy wynosi: 7.017.067 zł.
Źródłem pokrycia będą zaciągnięte pożyczki i kredyty oraz spłata udzielonej z budżetu pożyczki zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały."
 
  1. § 4 otrzymuje brzmienie:
"Ustala się wykaz inwestycji gminnych realizowanych w roku budżetowym oraz wysokość nakładów inwestycyjnych na poszczególne zadania w wysokości: 11.000.229 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały."
 
  1. § 6 otrzymuje brzmienie:
"Uchwala się plan przychodów i wydatków środków specjalnych w wysokości 60.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały."
 
  1. § 7 otrzymuje brzmienie:
"Uchwala się przychody i wydatki gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej w wysokości 80.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej uchwały."
 
  1. § 10 otrzymuje brzmienie:
"Uchwala się plan wydatków na obsługę długu publicznego w wysokości   598.805 zł."
 
 
 
  1. § 11 otrzymuje brzmienie:
"Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do udzielenia z budżetu pożyczek do kwoty 794.200 zł."
 
  1. § 12 otrzymuje brzmienie:
"Upoważnia się Burmistrza Miasta i Gminy do zaciągania długu do kwoty 9.205.345 zł oraz do spłat zobowiązań w wysokości 1.656.578 zł."
 
  1. § 16 otrzymuje brzmienie:
"Uchwala się wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały."
 
§ 2
 
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.
 
§ 3
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.