Uchwała Nr XXIX/193/05 Rady Miejskiej w Pleszewie z dnia 24 lutego 2005r.

 Dokument w formacie pdf
 
UCHWAŁA NR XXIX/193/05
RADY MIEJSKIEJ w PLESZEWIE
z dnia 24 lutego 2005 roku
 
w sprawie: zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli umów dzierżawy nieruchomości przy ul. Ogrodowej 8 w Pleszewie oraz określenie zakresu i czasu trwania kontroli.
 
Na podstawie art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami) i § 4 ust. 2 Regulaminu Komisji Rewizyjnej – Załącznik Nr 7 do Statutu Miasta i Gminy Pleszew z dnia 20 lutego 2003 roku (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 65, poz. 1236 ze zmianami) Rada Miejska w Pleszewie uchwala co następuje:
 
§ 1. Zleca się Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pleszewie, dokonanie kontroli prawidłowości wydzierżawienia nieruchomości położonej przy ul. Ogrodowej 8 w Pleszewie oraz prawidłowości zawarcia umów dzierżawy w tym zakresie.
 
§ 2. Kontrolą należy objąć wszelkie czynności związane z wydzierżawieniem nieruchomości określonej w § 1, począwszy od ogłoszenia przetargu na dzierżawę tej nieruchomości w październiku 1999 roku do chwili obecnej.
 
§ 3. Kontrolę należy zakończyć w terminie do 31 marca 2005 roku.
 
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
UZASADNIENIE
DO UCHWAŁA NR XXIX/193/05 RADY MIEJSKIEJ w PLESZEWIE
z dnia 24 lutego 2005 roku
 
Zgodnie ze Statutem Miasta i Gminy Pleszew Rada Miejska może zlecić Komisji Rewizyjnej przeprowadzenie kontroli czynności podejmowanych przez Burmistrza, określając jednocześnie zakres kontroli oraz termin jej przeprowadzenia.
W świetle powyższego podjęcie powyższej uchwały jest zasadne.